Feedback

Beyoncé - Drunk In Love Lyrics

The "Drunk In Love" lyrics by Beyoncé are displayed below.
Be sure to check out other popular song lyrics from this artist that are listed in the sidebar and "Like Us" on Facebook if you enjoyed reading Beyoncé's lyrics on our site.
Don't miss the latest news and gossip about the artist: "“Pretty Hurts” Selected as Next Single from Beyonce’s Self-Titled Album".

Drunk In Love by Beyoncé


[Remixed by Mike Dean and Kanye West

(Produced by Noah "Detail" Fisher Beyonc? Knowles

Timbaland Jerome Harmon BOOTS and Andre Proctor)]

 

[Intro: Dany?l Waro]

Kinm in kalot ot? Mandela

Tw? la pa m?t dan la g?l banna

Tw? la p?t amwin

 

[Intro: Beyonce]

We be all night

 

[Verse 1: Kanye West]

Woo! You will never need another lover

Woo! Cause you a milf and I'm a motherfucker

Told you give the drummer some now the drummer cummin'

I'm pa rum pa pum pumin' all on your stomach

Yeah tonight I see some super freaky hoes

That could go from bein' stripper to a super CEO

I don't know the way you do it but you do it to me though

And you always told your girlfriends you need you a TV show

Now you got your own money you don't need nobody else

But far as handlin' all that ass I think you gon' need some help

Let me remind you you got a you got a great future behind you

You gotta tell me what we tryna do

I ain't no pastor don't do missionary

I know good pussy when I see it I'm a visionary

I know them haters talkin' always had us very wary

Yup! On the 35th of Nevuary

Yup! You love the way I'm turntAnnotate

After all the money you earned still show daddy what you learned

That cowgirl you reverse that cowgirl

You reverse you reverse and I impregnated your mouth girl ooooh

That's when I knew you could be my spouse girl

We fuckin' all over the house girl

We just messed up a brand new couch girl

You ain't on site then you on Skype

I put you on that bike you bound girl

We too wild won't turn down

We drunk in love fuck them

Lyrics provided by http://www.kovideo.net/

Source - http://www.kovideo.net/drunk-in-love-lyrics-beyonce-1356688.html

 

[Verse 2: Beyonce]

I've been drinking I've been drinking

I get filthy when that liquor get into me

I've been thinking I've been thinking

Why can't I keep my fingers off it baby? I want you na-na

Why can't I keep my fingers off you baby? I want you na-na

Cigars on ice cigars on ice

Feeling like an animal with these cameras all in my grill

Flashing lights flashing lights

You got me faded faded-faded baby I want you na-na

Can't keep your eyes off my fatty daddy I want you na-na

Drunk in love I want you

 

[Bridge]

We woke up in the kitchen saying

"How the hell did this shit happen?" Oh baby drunk in love

We be all night last thing I remember is our

Beautiful bodies grinding up in that club drunk in love

 

[Hook]

We be all night love love

We be all night love love

 

[Verse 3: Beyonce]

We be all night and everything all right

No complaints from my body so fluorescent under these lights

Boy I'm drinking park it in my lot 7-11

I'm rubbing on it rub-rubbing if you scared call that reverend

Boy I'm drinking get my brain right Armand de Brignac gangster wife

Louis sheets he sweat it out like washrags he wear it up

Boy I'm drinking I'm singing on the mic to my boy's toys

Then I fill the tub up halfway then ride it with my surfboard

Surfboard surfboard

Graining on that wood graining graining on that wood

I'm swerving on that swerving swerving on that

Big body Benz serving all this swerve surfing all in this good-good

 

[Bridge + Hook]

 

[Verse 4: Jay Z]

Hold up that D'uss? is the shit if I do say so myself

If I do say so myself if I do say so myself

Hold up stumble all in the house time to back up all that mouth

That you had all in the car talking 'bout you the baddest bitch thus far

Talking 'bout you be repping that Third

I wanna see all that shit that I heard

Know I sling Clint Eastwood hope you can handle this curve uh

Foreplay in a foyer fucked up my Warhol

Slid the panties right to the side ain't got the time to take drawers off

On sight catch a charge I might

Beat the box up like Mike in '97 I bite

I'm Ike Turner turn up baby no I don't play

Now eat the cake Anna Mae said "Eat the cake Anna Mae!"

I'm nice for y'all to reach these heights

You gon' need G3 4 5 6 flights

Sleep tight we sex again in the morning

Your breasteses is my breakfast we going in we be all night

 

[Hook]

 

[Bridge]

I'm never tired never tired

I been sippin' that's the only thing

That's keeping me on fire we on fire

Didn't mean to spill that liquor all on my attire

I've been drinking watermelon

I want your body right here daddy I want you right now

Can't keep your eyes off my fatty daddy I want you

 

[Hook]

Correct/Submit this lyric

You are viewing Drunk In Love lyrics performed by Beyoncé. The song lyrics for Drunk In Love in KOvideo are property of respective authors, artists and labels. If you want to use these lyrics, please contact the authors, artists or labs. If you like the sound of Drunk In Love, please buy the track using the iTunes/Amazon links above to support Beyoncé.

Drunk In Love Song Lyrics Meanings

Be the first to comment and win valuable reputation points!

Leave a Reply Login/Register

fat odds

Beyoncé Popular Lyrics

Friend us on Google Plus

Beyoncé News

“Pretty Hurts” Selected as Next Single from Beyonce’s Self-Titled Album

Apr 25 To follow-up “Drunk in Love,” Beyonce announced that “Pretty Hurts” will be her next...

Beyonce Collaboration With Producer Boots Drops Unexpectedly

Apr 23 Will not announcing her releases become standard procedure for Beyonce? Based on her last album...

More

Beyoncé Related artists